FREDAG suckers!

Äntligen är det fredag, den bästa dagen på veckan.
Har alltid varit och kommer alltid att vara! loveit. :)

I veckan har jag inte hittat på så mycket, träffade
frida ett litet tag igår. & så var vi och handlade
doftljus, myspys :) Skulle egentligen passat Elin
igår och idag men hon var tydligen sjuk så Jenny
skulle stanna hemma med henne. Skönt som fan!

I tisdags åkte ju mammi tillbaka till Afghanistan.
Det känns lite sisådär faktiskt.. ont i magen när
jag tänker på hur mycket jag saknar henne, usch.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, fårse (:
Ska antagligen bara vara hemma och softa och laga
god mat & sånt, men vet som sagt inte riktigt ännu.

Imorgon, några förslag? ;)

Haveit!
Kyss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0