eew! never again.. im done, motherfucker!

that was it! im done.. jag vet att jag förtjänar så mycket bättre än dethär. jag är bättre än såhär! hur kan jag ens ha sjunkit så jävla lågt? återigen. att jag aldrig lär mig av mina misstag. du är inget att ha. du är den mest själviska, egoistiska och elakaste människan jag någonsin träffat! jag hoppas verkligen att du kommer ändra dig snart, att du kommer inse vilket svin du är.. du har inget val. du kommer inte komma långt i livet annars, det är en sak som jag kan lova dig. och det värsta är att du vet precis vad du måste göra, och ändå skiter du i det. jag tycker jag är elak ibland, men det går fan inte ens att jämnföra. usch jag menar allvar när jag säger att jag nästan spyr! eew! klarar mig så sjukt mycket bättre utan dig, äckliga idiot! jag vet att du läser, så ta till dig förfan! lär av dina misstag. hoppas det var värt det!

vaknade waytoolate idag också, såklart. stack i alla fall in till stan på mitt möte, sjukt stolt! var väl sådär va.. dom kan ju suuga på af! fyfan. hata! åkte hem igen, lagade lite mat och så. städade även lite så mammi blev glad när hon kom hem. jag har även pluggat idag, jag är så duktig så :) äe nog nu. orkar fan inte skriva mer. HAADEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0