godmorgon

jag orkar iinte att jag somnade runt halv fyra inatt och vaknade fucking halv sju imorse :o helt sinnes! kunde verkligen inte somna.. aja gick ner och lade mig i soffan, kollade 2½ män och det andra som kommer efter, vafan heter det? HAHA dog av skratt i alla fall, lätt det roligaste avsnittet ever! ehm.. vafan snart snear jag för att jag inte kommer på.. handlar om ett par som är gifta, ar två barn tror jag. frun har en syster och mannen en bror - sen handlar det typ om dom. för heeelvete! får tänka ett tag.. aja hursomhelst, känns rätt skönt att vara uppe så tidigt. speciellt nu när det ska bli asnajs väder hela veckan, jadå :D! loveit. funderar på att ringa och beställa soltid om några timmar men så vet man aldrig om det blir så fint att man kan sola ute eller inte. emellenåt är himmlen helt blå sen några sekunder efter helt vit/grå, oorkar ej det. man kan aldrig bestämma att man ska göra något för man kan aldrig lita på vädret. men som jag brukar säga - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! och det är ju i och för sig helt sant. omg har riktigt ont i magen, undrar om jag behöver bajsa? får nog fan gå in och testa när jag skrivit klart! fårse vad som händer idag. planeringen är att jag ska städa i alla fall, har lovat min bror i minst två veckor att ta bort alla kläder som ligger utanför rummet men har fortfarande inte gjort det, så det är högprioriterat! sen kanske ringa beställa soltid och sola, kanske träffa huet en runda? sen får vi ju se om pingu hör av sig eller inte, om inte så kanske jag hänger med mammi till viken och hälsar på alex och lilleman.

talk to you later!         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0