huehue! IM THE BEST, IM THE BEST!

idag vaknade jag runt nio. gick upp och det första jag gjorde var att tända en cig fast jag lovat mig själv att sluta röka idag SMART SARAH! aja.. så kan det gå. syster kom förbi och bad om ursäkt så nu är vi vänner igen i alla fall, tror dock det mest var för att elin har avslutning imorgon och att hon ville att jag och mamma skulle komma så hon hade inte så mycket val än att be om ursäkt till oss båda mohaha. anyhow, pluggade lite och gjorde megagod tonfisksallad. sen åkte jag och mamma på äventyr iihi. först ut till revinge och lämnade alla hennes saker, och vad tror ni händer?! vi blir fucking inlåsta på sjukan där, dock med massa snygga värmpliktiga så det var ju inte HELT fel ;D huehue. aja sen drog vi till centersyd en runda. och jag hittade EXAKT dom skorna jag åkt runt i hela skåne för att hitta, blev suuperglad! vita björnborg, aldrig sett snyggare skor eveeer! svär. mamma satt och åt en qpchees oc mitt framför ögonen på mig och jag åt inte en TUGGA! hon bara"säker du ej ska ha ngt!? helt säker!? ähmen sarah, ska du inte ha några pommes i af?!" jag bara NEEEEEEEEJ! hahah så jävla duttig. väl hemma åt jag min efterlängtade sallad, och den var saååå god. efter det gick jag ut en runda, gick lååångt och var ännu mer duktigt. träffade baby och mös lite, gungade som FAEN gjorde vi. dumma dig, slog nästan i huvudet hela tiden :( haha. gick en extra lång runda hem :) gjorde kycklig som jag ska ha i salladen imorgon, sen körde jag och pappa världens längsta runda typ. ut till jonstorp och ännu längre, vetifan vad allt hette haha. körde från sju till lite över nio så det är naaajs. nu har jag nyss ätit en banan och en klementin. har bestämt att så fort jag är godissugen ska jag äta en frukt, det är faktiskt jääävligt gott om man bara ger det en chans. känns som jag redan mår hundra ggr bättre bara för jag varit så sjukt nyttig idag - och så ska det fortsätta. synd mcdonalds öppnar typ 50 m från mitt hus om någon vecka och det värsta är att dom ska ha öppen dygnet runt, PALLA!? :o haha. men det klarar jag, JADÅ! aja nu ska jag hänga upp tvätt, ringa pälsk sen kolla nyheterna och sova efter det. har trots allt varit vaken sen nio och ska upp SENAST halv åtta imorgon. hoppas inte det regnar imorgon på avslutningen. efter det ska vi hem till jennyochelin och äta glass, kul att jag inte får äta ngn jävla glass! åååh hahah. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0