imorgon ska jag börja vara nyttig som FAEN sådetså!

hejhej. tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen.. tyvärr så sitter jag och tänker nu men minns fan knappt vad jag gjorde i fredags haha, men nu kom jag på det! baby sov över (höll på HELA natten så jag inte kunde sova haha, cp du är) så vaknade upp bredvid han, lovely. mös lite, rakade hans skalle och åt kinamat iihi. sen stack vi ner till stan, jag solade och han träffade sin övervakare.. sen träffade jag också henne, så snäll! vilken tur.. kollade lite på alla studenter och så, usch så avundsjuk jag var.. önskar bara att det var min tur igen haha! anyhow, åkte hem hit. städade och så, så pappa blev gladis när han kom hem. plus att vi fick öl, mest därför vi gjorde det tror jag ;D haha. tvingade pappa att åka och handla pizza (palla pizza, kinamat och cheesburgare på samma dag, nu förstår ni varför jag ska börja vara nyttig imorgon) på raus, så jävla goda där. kollade en megabra film, minns inte vad den hette. var riktigt sugna på öl så till sist stack vi och handlade det, drack några stycken bara och softade med pappa, kollade en wallanderfilm som var super! sen gick pälsk hem och jag gick och lade mig. vaknade upp igår av att pappa väckte mig för han skulle åka och hämta mormor (JA jag fick dras med henne HEELA dagen) så jag fick skynda mig upp, bädda sängen och städa undan annars hade det blivit ett jäävla liv haha. färgade mitt hår (samma färg men najsigare nu, ingen utväxt och så) sen gick jag hem till baby med en pizza. trallade hem igen och åt, mormor hade gjort asgod mat! tio asså. aja softade här hemma hela dagen tills pälsk och dom ringde runt nio så då stack jag ner i stan där hela feta släkten väntade, AW! första gången jag träffa din farmor HAHA. dog nästan.. så satt vi ute och rökte, hon jag sussie och mathilda. så hon bara "jaja nu måste jag ju fråga lite här.. hur länge har ni varit ihop? hur gammal är du? när fyller du år? vad jobbar du med?" etcetc.. HAAAH. (meeeganervös) så när jag skulle gå in så hon bara"aja då får godkänt, du får lov att ta mitt barnbarn" AAW :) älskar henne iihi. hade i alla fall VÄRLDENS underbaraste kväll. tills alla hade gått hem och det bara var jag, robin mathilda och farmor kvar HAH. som hon ville stanna kvar, men joe och sussie tvingade med henne hahah. och ja.. sen började då jag och robin bråka och springa runt fram och tillbaka i hela stan, kasta cheesburgare, ta bussen och sen hoppa av och så vidare SOMVANLIGT! haha. slutade i alla fall med att jag tog bussen hem och en och en halv timme senare kom han, men stannade länge var det ingen talan om. efter ca fyra min var han påväg att traska hemåt HAHA, så det gjorde han och jag somnade gott i min säng. och idag då.. stack hem till hjärtat mitt vid tvåtiden, åt pirre och mös. usch sista gången jag åt det på väääldigt länge i hope!  äh nu orkar jag ej skriva mer, palla SÅÅÅÅNT lång inlägg öh?! :o  mohahaha, haaajedåe!




iknow iknow, jag är snyggast i väärlden! men vf ser det ut som min näsis
är jetestor? det är den inte på riktigt, det lovar jag HAHA! knowyouloveme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0