its all right in a sense of way, cuz nobody likes you anyway.

jag gillar inte hestisar! :(

nu sitter jag och ätoooor, pommes och korv.. sådär va! och här är två jääättestora getingar inne, tror jag kommer dö snart. har försökt spruta hårspray på dom men det händer ju ingenting! och hestisen sigurd är ju iväg på spa i gäteborg så vetifan vad jag ska göra! aah nu kommer en hitååååt, help please!

shit så varmt det är nu, tooooo hot nästan! aja man ska inte klaga.
blir nog inte stan idag, kom på att mamma slarvat bort nyckel hem
till syrran så måste åka ut till hennes jobb och hämta den dirr pappsi
kommer hem så.. ja, men fårse om jag ska träffa natti endån. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0