its fucking awesome to be me!

hellohello! helgen har varit super faktiskt. i fredags var jag på 'möte' var sjuuukt nervös men det gick megabra. efter det åkte jag och pappi och handlade god frukost och åkte hem till mormor och mös några timmar. efter det åkte vi hem, lyssnade på megahög musik och städade och sånt. sen kom lillan så passade vi henne en kort stund, sen åkte jag hem till flodis. grillade och drack vin, suuupermys! igår var jag och mamma på dop, gick skitbra.. hade riktigt trevligt! efter det åkte jag hem till flodis. bara softade, käkade pirre och kollade megarolig film huhu. and today.. vaknade runt tolv, gick och mötte flodis och åt kov med bröd iihi. sen pluggade jag i fleeera timmar, så duktig SÅ! sen kollade jag och mamma resor och hittade en sista minuten till mallorca, SÅ PÅ TISDAGMORGON DRAR VI! VÄRSTA IMPULSGREJEN, LOVELOVELOOOOOOVEIT! fucking great! så ha det så roligt här hemma fuuuckers! hoppas er midsommar blir lika misslyckad somvanligt MOHAHAHA. :D byyyyeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0