MALLIS! sjukaste ever.

kom hem inatt. haft världens bästa resa, och då menar jag verkligen världens bästa. tänk att jag tvekade på om jag skulle med eller inte, och att niklas gjorde samma sak? och sen hände detta, ill tell yaaa.

mamma och jag kom på att vi ville åka utomlands på lördagen, på söndagskväll bokade vi resan och på tisdagmorgon drog vi. skitnervös för flygresan, fick några sobril av mamma så blev det lite bättre mohaha. då mådde sarah great! ;) står vid gaten och väntar på att vi ska få gå på, och så kommer mamma på att det kanske är bäst om vi går på först i fall i fall jag skulle börja böla, vilket jag gjorde HAH (iknowiknow, what a pussy). i af, när vi då kommer på så står fucking niklas, malin, eva och christina där. vi bara EEEH WHATTHEFUUUCK är detta liksom? drömmer vi eller vadå? och jag och niklas blev nog fan gladast av alla haha, heeelt sjukt alltså. ingen förstår. eva är då damen som jag jobbade med innan, jobbade då tillsammans med niklas och christina och malin. och då bara står dom där haha, kan typ fortfarande inte fatta det. aja, flyresan gick väl hyffsat bra men det kom några tårar då och då haha. väl av, så märker vi att dom ska bo på ett hotell två gator från oss, ca fyra minuter bort. WHAAT!? igen. HAH. aja och sen, så ska dom åka exakt samma plan hem som oss :s asså nejnej, ni fattar inte så sjukt. jag och niklas sa det hela resan "jag kan inte riktigt fatta att du är här av alla människor" haha. vi har haft så jävla roligt tillsammans, wiho! jobbade även lite där nere, kändes megaawesome. har saknat eva som fa. gjorde massa sjuka saker. HAH. första dagen vi var ute skulle vi ta det hyffsat lugnt eftersom niklas skulle upp och jobba dagen efter. aja, vi var hemma sju på morgonen. och eva skulle väl upp runt nio, tiotiden. det slutade i alla fall med att vi båda sjöng kareoke och hade oss. jag minns inte ens vilken låt jag sjöng, men det var tydligen någon norsk :s eeh sayitagain!? haha vem fan gör det när man är svensk HAH. men det var tydligen en norsk tjej som bodde på mitt hotell som hade dragit upp mig där. aja, sinneees! och niklas sjöng någon håkanlåt, som gick rentåtHELVETE! sjung aldrig mer gubben. haha ;D and then, MIDSOMMAR! eller nyår som daddy säger. bokade bord åt oss alla på göta kanal, svensk resturang. där sjöng dom massa svenska låtar och dansade runt midsommarstången och hade sig, megaMYYS! sen efter vi lagt eva stack jag och niklas ut, again. och den kvällen skulle VERKLIGEN bli lugnt eftersom även jag skulle upp och jobba dagen därpå. lugn? HAHA yeahright. ni vill inte veta vad vi hade för oss, så jag lämnar det så. SJUKT är det enda ordet som finns moHAHAH. äh jag orkar inte skriva mer, förutom att min resa OMÖJLIGT hade kunnat varit bättre. heeelt omöjligt. tack alla för den bästa veckan EVER!

jag har aldrig mått bättre. jag klarar mig själv, och nu vet jag det. denna resan var bra för mig, jävligt bra! snacka om att detta var precis vad sassi behövde. jag önskar inte att något var annorlunda just nu, INGET! btw, så ska jag på arbetsintervjuv imorgon. palla att hon ringde samma dag jag kom hem, PERFEKT taming jue.

aja, harre nice people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0