meganajs väder, gotta love it!

ämen tja! först och främst måste jag bara berätta hur sjukt glad jag är när vädret är såhär, det gör hela min dag! ojojoj idag är jag på toppenhumör! i alla fall, vaknade runt åtta av att lillen kom in och hoppade i sängen haha. gick upp, fixa mig och sen stack jag in till stan på möte. det gick toppen! behöver inte gå dit mer, thankgod! kom hem, åkte till väla med mor och lillen, käka och handlade en meganajs tunika - tar bild sen iihi! väl hemma satte jag och lillen oss ute i solen och mös :) hade vattenkrig och tvättade mammas kära stolar så hon blev glad. nu ska vi fixa i poolen lite. fårse vad jag ska hitta på sen, sjukt sugen på öl i af. men tror kanske jag ska hålla mig till torsdag, men då JÄVLAR mohaha. harrreeehaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0