sarah & natalie - barnvakt till halv åtta!

detta var droppen. hur många gånger ska jag behöva skriva och säga det till mig själv innan jag verkligen förstår? lawl. vad fan ska jag med dig till? det enda du gör är att sårar mig, om och om och om igen! whyman, why? detta var sista gången. jag vet att du inte tror det men jag lovar, att från och med nu får du klara dig helt utan mig i ditt liv. tänker inte ens finnas där när du behöver mig som mest, never ever again. nu ska du få se hur det känns. detta var sista rederna jag jag till och med skrev om dig, tänker inte lägga ner en minut till på dig - på något sätt. så mina sista ord till dig ever - jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag ångrar till och med att jag någonsin träffat dig, att jag lärde känna dig.. fattar du? jag ångrar det. så mycket har du förstört mitt liv.

i alla fall :) .. igår var en awesome dag - till att börja med, som blev allt sämre och sämre. när jag kom hem runt sjutiden satte jag mig ner och pluggade lite, duktigt sarah! sen ut ett tag (vilket jag ååångrar skarpt). väl hemma igen umgicks jag lite med  mammi, sen somnade jag på soffan haha. vaknade imorse av att mamma väckte mig runt halv sju, och då skulle jag egentligen gå upp hade jag bestämt men istället går jag in och lägger mig i sängen och somnar om (såklart) och vaknar vid tolv haha. ska i alla fall träffa natalie senare, melike. hämta elin på skolan klockan tre, hem och äta lite sen ta bussen ner mot stan som natalie hoppar på. vi ska köpa en tröja som natalie lagt undan, och sen mysa lite i stan. sen hoppas jag pappa hämtar oss och kör oss ner till syster. så ska vi mysa där tills halv åtta ikväll iihi. hyffsad väder idag endå, fast det kunde blåst en aning mindre tycker jag. sen ikväll ska jag köra med pappa och plugga, och försöka lägga mig tidigt hade jag planerat men det är ju inte så jävla lätt när jag sovit så länge inatt hah. aja nu ska jag hoppa in i duschen!

- you're on you're own, belive me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0