lonely

jag ville verkligen inte se detta, utan råkade. och sen kunde jag inte sluta läsa..

att du av alla människor kunde svika mig på det sättet.. och att jag fick reda på det först nu. jag har aldrig kännt mig mer sveken i hela mitt liv. du vet att du var mitt allt på denna jord. jag vill egentligen vara arg över det, men känner mig bara jävligt ledsen och besviken. att du kunde gå bakom ryggen på mig visste jag, men inte på detta sättet.

aja guess i have to get over it.. men ojojoj vad jag verkligen inser att man inte kan lita på någon. jag menar, om jag inte ens kunde lita på dig men fan kan jag då lita på?! exakt, INGEN! så det så.

sitter och väntar på att maten ska bli klar, pappa grillar revben mummsi :) tror frida kommer snart, ska nog bara softa och dricka några glas vin.

aldrig kännt mig såhär ensam, ever..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0