Härlig dag

Idag vaknade vi halv tolv, gick dirr ut och solade och badade :) legat i trädgården hela dagen fram tills nu, riktigt skönt!

Mormor kom aldrig idag, det blir imorgon istället. Men Elin har varit här och lekt med oss hela dagen ;p Lovade henne att jag och Robin skulle ta med henne till stora lekan som vi kallar det, imorgon och att vi även skulle spela lite fotboll. Vad gör man inte för småbarn!? :D Har aldrig tänkt på det på det sättet som jag gjorde idag. Så roligt hon tycker det är att umgås med mig och Robin.. eller umgås och umgås, leka så att säga haha. Jag kommer ihåg när jag var liten och min syster alltid var hemma med hennes pojkvän, eller när hon bara var hemma överhuvudtaget. Jag tyckte det var ASkul.. typ det roligaste i hela världen! Haha aja..

Nu har jag nyss duschat och älskling håller på.
Ska snart ut och promenera nåågra timmar,
hyra film och så och kanske en runda ner till
stranden :) sen hem och myyysa. Kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0