The killers

Kom upp i hyffsad tid idag också, riktigt gott. Legat ute och solat i stort sett hela dagen, härligthärligt :)

Var en runda på citygross för jag skulle köpa några fattiga solbrillor, men alla var verkligen jättefula, och nånstanns går ju gränsen. Funderar på att åka ner i stan imorgon och köpa ett par billiga, men som duger, på H&M.

Jag är supersugen på att dricka alkohol. Verkligen jätteextremt sugen. Sugen på att bli full ;D det hade varit roligt, haha. Menmen, det får vi se hur det blir med den saken. Om Natalie ska ut så kanske jag hängkar på, vemvet ;)

Aw sitter och kollar på när Mamma och Elin badar i poolen, blir helt tårögd. Jag kan inte sluta tänka alla dessa hemska tankarna. Vad gör jag om jag en dag får ett samtal om att mamma inte längre finns bland oss? Att hon är död.. borta för alltid. Usch.. fyfan. Jag vet inte vad jag hade gjort då.. man borde tycka att det är bra att hon är glad nu hela tiden, men det gör på något konstigt sätt att jag blir mer ledsen.. & jag förstår verkligen inte varför.

Har fastnat för denna helt, HELT! Superduperbra!
The Killers - Indie Rock and Roll.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen kommer nog Frida ett tag. Sen får jag som sagt se vad det blir ikväll!
Kyss&smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0