jag älskar dig ändan upp till månen & tillbaka!,

i helgen var vi hemma hos ragnar. skulle egentligen till göteborg med familjen i lördags men sket i det, har nog aldrig haft så mycket ångest som jag hade den dagen. men precis som allt annat så gick det också över. jag och älskling tog bussen hem vid tolvtiden i lördagsnatt, hem och kollade film och mös lite.

i går var vi på väla med mammi och bror, han handlade lite kläder och så åt vi, kycklingspett m jordnötssås, jammi. kändes bra att göra något tillsammans med mamma i alla fall. usch, jag kommer sakna henne så sjukt mycket. kan inte sluta tänka på det.. hur mycket jag än försöker så går det inte. och jag orkar inte läsa mer om vad som händer där nere nu, känns bättre att inte vara medveten om det. åh.. jag hoppas verkligen allt går bra.. det kommer det att göra! iknowit!

kollar tv lite med baby nu, ska till stan om några timmar sen till väla och handla lite :)
& ikväll blir det nog bara vara hemma och mysa, ska hyra supersugen.

imorgon ska vi på bio, ska faktiskt bli jättemysigt. aslänge sedan jag var på bio.
på lördag har vi bestämt att vi ska vara hemma, kmr en bra film på tv. :)
& på söndag  vet jag inte riktigt, men vi ska i alla fall spela bingolotto, jiha!,

.. nu ringde dom nyss från en sån sak haha, ska dela ut reklam på ättekulla varje söndag. riktigt kassa pengar men det är alltid något. lite mer än 900kr i månaden för att göra det fyra timmar varje söndag, plus att vi gör det tillsammans jag & robin så det kommer gå asbra. plus att vi har något att göra då i alla fall, bättre än att bara sitta inne och uggla. + ska snart ringa min morbror som jobbar på hd och höra om vi kan dela ut lite här på ättekulla och så, så tjänar man några tusen där också. :) i alla fall tills vi hittat något bättre.

nejni, nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag och fixa mig lite.
- jag älskar dig mitt härta, du är allt!, <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0