Välkommen så att säga

Fick värsta rycket och tog bort min gamla blogg som ni kanske märkte, men här är jag igen :)  & jag lovar att jag ska skriva mycket Caroline ;)

Så vad har hänt sen sist? Jag har skaffat mig en pojkvän, världens underbaraste! Tänk detni, en pojkvän.. :) & jag har börjat sköta mig! På allvar.. slut på skiten nu. Jag kör med pappa varje dag, så jag har forhoppningsvis mitt körkort snart. Jobb har jag fortfarande inget, men nu sitter jag i alla fall och kollar rundor i stort sett varje dag. Jag är hemma mycket mer och umgås med mina föräldrar och min bror, och jag kan inte ens beskriva hur underbart det känns! Speciellt eftersom att mamma åker till Afghanistan om 13 dagar.. kan inte förstå det. Och allt man läser i tidningarna nu hur många det är som dör osv.. Jag tycker verkligen det är fel att vi tar dit svenska soldater, det är absolut inte värt det!

I helgen var jag bara hemma och tog det lugnt med Robin. Riktigt skönt är det också att bara ta det lugnt ibland, man känner verkligen så mycket bättre man mår. Jag mår hundra gånger bättre nu än vad jag gjorde för en månad sen, det går inte ens att beskriva! Så härligt.

Min syster har också skaffat sig en pojkvän :) Dem har köpt hus nere på Raus Vong, så om någon månad flyttar dem två dit med Elin. Riktigt glad för deras skull. Speciellt för min syster, tror verkligen hon behövde detta :)

Näni, nu får jag fortsätta med tvätten.. tvättat hela jävla dagen ;p men det är sånt som måste göras!

Kyss&smek

Kommentarer
Postat av: Caroline

kanon sarah! ;)

2009-08-04 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0