Visst är man sugen..

Men detta klarar jag fint! Jag vet att jag kan om jag bara vill, och jag vill så därför klarar jag det :)

Nu är det mesta av tvätten klart, äntligen! Blir väl en eller två tvättar till imorgon sen är det fixat och klart! Mormor kommer hit imorgon + att mamma ska passa Elin nu tre dagar i rad så hon får lite tid med henne innan hon åker. Har inte träffat henne på jättelänge så det ska faktiskt bli ganska roligt, för en gångs skull.

Trodde det kom någon bra film ikväll men det gjorde det tydligen inte.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Trodde Robin skulle kommit för ett antal par timmar sedan.. menmen, w/e. Ska gå ner och hänga ut sista tvätten för idag nu.. Sen får jag se om jag tar en promenad eller något, orkar inte sitta inne..

Btw så hörde Cornelia av sig idag, typ precis när jag satt och tänkte på henne haha ;D riktigt läbbigt. Kul i af! Ska träffa henne någon dag nu snart hoppas jag och hitta på något.

Godkväll,
Kyss & smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0