awesome ;)

Äntligen känner jag så som jag gjorde för flera år sedan, så som jag och natalie alltid kände. ÄNTLIGEN! Känns verkligen som jag fått mitt liv tillbaka nu. Jag har riktig beslutsångest angående hur jag ska göra imorgon.. ska jag till Köpenhamn eller inte? Jag vill jag vill jag vill! ;D aja, vi får se hur det blir.

Nu har jag i alla fall suttit och pluggat ca en timme, duktigtduktigt! Väntar på att Balle ska höra av sig så ska vi nog softa sen, dricka en flaska vin och mysa till det litta. Nyss ätit tacos, håller på att dööö..

Nu sa pappa nyss att jag får låna pengar till imorgon, så vafan! Det lutar starkt åt Köpenhamn.. bara jobbet som är problemet..

Ska snart ut och gå en prommenad med pappa och Kimme, sen till jobb.

LOOOOVEEEIIIT! Hejdå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0