babyboy

jag älskar verkligen dig. men jag vill inte må dåligt. måste bli bättre! detta fixar vi babyboy, trust me v

skulle ta bussen tjugo i elva igår. tror ni det kom någon fucking buss? nejdå. satt där, frös ihjäl i typ över tjugo minuter. sen kom den, fick åka gratis för han var så sen. stog med en gammal tant, som pratade om allt möjligt skit haha. ;p väl hemmis hos baby, somnade jag nästan dirr tror jag ;s iihi. vaknade kvart i åtta idag, riktigt nice! åkte till stan, åt tiopoängs många toasts :) riktigt gott. sen fixade vi lite saker, sen hem till mig och åt glass med smält choklad + kiwisar, jordgubbar och banan yammi.

varit och jobbat idag, var jättenervös men det gick bättre än förväntat. superbra faktiskt! hade möte och så, och jag bara äälskar det. trodde allt skulle skita sig och gå åt helvete, men istället tvärt om :) blev så glad. ska verkligen försöka skärpa mig nu och jobba som fan! känns så bra efteråt, är så mycket gladare.

suttit och pratat med mammi och pappi i någon timme nu också, kände att det behövdes. mår så bra nu :) och nu ljuger jag inte, iihi. great! ska snart äta pizza, sen möta flodis. fixa lite stuff, sen jobba sen hem och kolla filmen. vafan är det nu den heter!? :o aaah! disturbia, JUSTDETJA! jiha. den ska vi se i af :)

just nu i denna sekund, mår jag faktiskt hela okej. bättre än så, jag kan säga att just nu mår jag toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0