day by day..

tjollahoppsan! :D idag är det freedag, finally. slipper jobb idag också, couldnt been better! eller jo, vädret kunde ju varit lite mer på topp. men ser faktiskt ut att klarna upp lite nu, jag har inte gett upp hoppet helt än. hur som helst, så kommer detta bli en mycket bra helg. jag känner det på mig. hur irriterad jag än är just nu så mår jag ändå bra, riktigt jävla bra faktiskt. idag är det tivoli i stan iihi. jag vill åka! ÅÅH MF NU TITTAR SOLEN FANIMEJ FRAM YESYESYES! omfg så glad jag blev. nu jävlar kunde det verkligen inte varit bättre! jiiha!

ska möta flodis nu på statoil, handla cig och så. sen får vi se vad som händer.



i know you wish you were me sucker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0