...

whats on your mind right now?! whats on your mind right now?! .. i wish i could tell..

jahap.. vad finns där att säga liksom? jag gillar det. men hoppas på att det ska bli annorlunda.. för jag vill inte må dåligt. jag vill må bra. jag vill må bättre än någonsin! och jag vill inte behöva ljuga när jag säger det. jag vill mena det, riktigt ordentligt.

jag vill jobba. jobbajobbajobba, få pengar. börja träna. umgås med min familj. må bra, bättre än någonsin. jag vill spara ihop pengar så jag kan åka utomlands. om några månader vill jag ha lägenhet, jag vill köpa lillebror. och om lång tid (inte fööör lång tid) vill jag ha det så bra att det kommer en samson ;D aaha, så gulligt igår AAW! v
gick faktiskt från elineberg till fredriksdal, sen tillbaka till elineberg igen. snacka om duktig! ;D
myshelg. kolla den filkmen på fre, ehm.. ja, vad den nu heter. ;p myys i af. sen lördag, ännu mera mys. köpa massa saker; jordgubbar, gröna sura äpplen, chocklad, banan, grädde, kiwisar, nektariner, godis, blue keld, cola, kanske vin, en liten hemlis, laga jätte god mat, hyra film, och myysa till max. sen nästa helg är det tivoli och sånt, ska bara mysa då också. :) v


jag vet inte om det är rätt eller fel, men det är såhär det ska vara i af.
det är så här det måste vara. och jag älskar dig, det gör jag.. v v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0