första april

Jag kommer aldrig glömma för några år sedan, när jag var tillsammans med David. Så ringer Michael mig på morgonen, första april, och säger att David ligger på sjukhus och har blivit sköten. Haha fyfan! ;p

Igår softade vi hela dagen, jag städade och var jätteduktig! :) Idag har jag och Pim varit i stan och ätit thaibuffé, fruktansvärt gott men fyfan vad mätt jag är fortfarande..

Imorgon är det fredag! finally. Ska jobba till klockan sex egentligen, men orkar verkligen inte.. vill bara hitta ett annat jobb, fort som fan! Så jag slipper dessa idioterna till människor..

Nu ska jag och Frida bara mysa, sen ska jag hem och fixa lite innför helgen och så :)

Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0