i wish you knew

nu vet jag faktiskt inte alls längre.. (!?)

varför ska jag anstränga mig om inte du gör det? jag behandlar dig så som du behandlar mig, glöm inte det. & thats it!

jahapp.. jobbade som jag skulle i måndags, och även i tisdags. och inatt jobbade jag också, känner mig så duktig så :) och imorgon ska jag jobba eftermiddag som vanligt. men har dock fått reda på att mina kvällar och helger försvinner, typ hela min lön. men får fridas nätter, vilket är sex nätter i månaden, plus mina måndagar och fredagar. så hoppas det räcker, tror det blir ungefär lika mycket pengar som jag tjänar nu. och snacka om att jag hellre jobbar sex nätter än att gå dit varje kväll och varje helg. så ska checka pengar och allt sånt, och är allt som det ska så är jag lyckligast i världen! och i så fall har jag världens bästa arbetstider! iihi.

håller faktiskt på att storstäda just nu, så mammi blir glad när hon kmr hem :) och sitter och väntar på att flodis ska vakna..

IMORGON ÄR DET FREDAAAAG YO!

seeya! bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0