japp det blev färga håret

träffade nyss madie och laban, tog en cigg och åt några tuggor på en chirre, asgott var det men var så mätt just då. önskar jag hade den här just nu! riktigt sugen på mcdonkan!

nyss avfärgat håret i alla fall, helt orange haha. har fotat det, så kmr bilder sen. nyss satt i den röda, hoppas nu fan att det blir så som jag vill ha det. finns dock en stor risk att utväxten blir ljusare än det andra, men det får jag fixa någon annan dag då, orkar inte färga håret mer än två gånger på en dag  ;p it sucks.

fårse vad vi ska göra sen när vi är klara. är hemma hos pim just nu i alla fall. haha vilket jävlA springande fram och tillbaka det har varit idag. men det är soft! ska börja gå mer, mår så bra efteråt. känner mig så duktig liksom :)

ligger dillchips framför mig, ska jag äta några? :D äh, iihi. ska ju inte äta sånt längre! ändå har det blivit pizza två dagar i rad, och blir säkerligen mc d sen, aaaah. jag suger! haha.

hur mycket du än försöker,
kommer du aldrig bli lika bra som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0