om du inte kan ta mig när jag är som sämst då är du inte heller värd mig när jag är som bäst.

imorgon är det fucking fredag, äääntligen! längtat ihjäl, riktigt gött. fårse hur det blir med jobb imorgon faktiskt ;p iihi. ska i alla fall gå upp tidigt, det mååste jag! har sagt till hela familjen att väcka mig + frida + madie. måste bort till cg och handla lite saker också. sen kmr pim hit runt ett :) då jävlar iihi.

jobbat hela veckan ju, känns riktigt bra. mår så sjukt mkt bättre när jag jobbar än om jag bara sitter hemma, så sjukt stor skillnad. loveit! :)

imorgon ska vi softa i alla fall, supasatan ;D asnajs! v




Jag erkänner att jag kan vara en bitch. Jag gör misstag.
Jag har ingen kontroll och ibland är jag svår att ta -
men om du inte kan ta mig när jag är som sämst då är
      du inte heller värd mig när jag är som bäst.
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0