sovis med pim

i fredags blev det party i alla fall ;D blev hämtade av madie och så vid fyra, fixade och donade lite sen hem till honom. softade några timmar sen bar det av till nella. sen resten av helgen softade vi bara :) kollade typ hela säsong ett och två av skins, loveit!

vaknade assent idag, typ halv tolv! :o riktig ååångest. imorgon SKA jag upp tidigt! chillat hela dagen. gjorde tonfisksallad när jag vaknade, tiopoängsgott. sen kom madie så softade vi ett tag. sen stack vi och träffade frida, ut på en liten mini-roAdtrIp. jag och frida stack hem till mig, sen ner i stan. åt pizza och var ute i det fina vädret :) väl hemma igen samtalade jag lite med mammi pch pappi innan vi träffade madie en snabb runda och handlade chips och cola. och nu sitter vi här, hemma hos pim och myser och kollar två och en halv män :) ska strax ut på vår "käraBALKONG!" iihi. busiga vi är, ilikeitalot!

YOU TOTALLY SUCK! AND I FUCKING RULE THE WORLD YO!


sovgott, KYSS&SMEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0