var det verkligen så att verkligheten kom ikapp oss?

idag är det fredag! vaknade för någon timme sen. blev inte riktigt så tidigt som jag hade tänkt mig, men inte så sent så jag får ångest heller. så vi kan väl säga att jag vaknade i lagom tid idag :) sitter och väntar på att klockan kan bli halv tolv så jag kan ringa och väcka pim. nu kollar jag på våra bästa år (JAG VEEET!) och sen ska jag walka bort till citygross och handla lite smått&gott, rakhyvlar och hårspray och sånt. sen såg jag nyss en öl i kylen, iihi. den slinker nog ner snart också haha, är man sugen så är man.

är faktiskt sugen på att bara vara hemma idag, hela helgen egentligen.. förstår inte varför jag inte bara är det. men tror jag är rädd för att må bajs.. vågar inte riktigt chansa där. för om det väl kommer tillbaka, tankarna.. när jag sitter hemma helt själv en fredagskväll.. äh det vill jag inte ens tänka på. så fårse vad som händer helt enkelt.





Jag saknar dig varje dag, mer än du någonsin kommer förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0