w/e dude.. w/e

japp! verkligen.. WHAATEVER! kunde inte brytt mig mindre! ;)

vaknade runt halv elva idag, iknow i suck! aaha. gick upp i alla fall, ringde och väckte riki som redan var halvt vaken.. fattarni? DÅ ÄR DET ÅÅNGEST! om han är vaken före mig, omfg! haha xD satte mig vid datorn lite, fastnade där ett tag. sen städade jag faktiskt och var jätteduktig. skulle damsuga, har tagit fram den och allt för typ fem timmar sen men det har fortfarande inte blivit av. sitter och kollar på den nu, men ähe.. fuckde! haha ;p i alla fall, sen kom madie och rik ett tag så snackade vi och tog en cigg ute i det fina vädret. sen kom frida och färgade mitt hår och så, loveit! nu är det helt rött, exakt så som jag vill ha det! great. nu sitter vi och väntar på madie och rik, vetifan vad vi ska hitta på. dricka öl kanske? softa satan ska vi i af, älska vädret! yey.

satt nyss in tre öl i frysen så de ska bli iaskalla, asgott! jag bara älskar det ;) kyssOsmek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0