yay couldn't been better

yaho motherfuckers! jag mår bättre än någonsin, är bara tvungen att säga det! i feel grat! jag diggar det verkligen! och vädret är bara till att älska. och vi vann med 3-0, loveit! allt känns bara så sjukt jävla soft, & bra. sinnesjukt svinigt fucking underbart bra! yeey.

chilldag, varit riktigt soft. håret blev ju sådär haaha, men ska färga om det imorgon. blev lite väl ljust, så ska ta lite mörkare röd. kommer bli perfektos ;) sen ska jag laga middag imorgon också hahaa, vill inte veta hur det kommer smaka. blir nog lite krök också (?!) aaah, likeitalot. ;) i know you wish you were me sucker!

kom hem för ett tag sedan, sitter och kollar nyheterna och samtalar lite med min kära pappa. måste låna lite pengar, gaah! håller på att dö så fattig jag är, klarar inte det. men tror jag får det, jag är ganska så snäll faktiskt. och ganska bra på att övertala (A).

jag bara ÄÄÄLSKAR det, sådetså! nattinatt v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0