YEEEEEEEEEEAH SOOOL

sooooftdag. :) sitter just nu hemma hos mig i mitt kök med pim och äter bullar, asnice. ska snart ut i solen och röka en cigg och sen kila bort till citygross och handla hårfärg förhoppningsvis. nu jävlar ska det bli riktigt rött ;)

madieboy ringde nyss, ska väl träffa onom lite senare också. sugen på att grilla och sånt mysigt men fårse hur det blir me det. ledig imorgon i alla fall, sen jobba på fredag. (?!) iii.. you know me.

when i say it, i really mean it.

jag gillar det. jag gillar mitt liv. jag tänker fortsätta såhär. jag mår bra just nu och det tänker jag fortsätta med. även om folk gillar det eller inte. detta är jag. detta kommer alltid vara jag. jag tänker aldrig ändra på mig. jag gillar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0