Äntligen!

äntligen är gårdagen över.. fyfan säger jag bara! trodde aldrig jag skulle överleva.

fredagen började med att jag och frida drack öl, fixade och trixade lite. sen blev vi hämtade av minni och michelle v åkte hem till dem, drack ännu mera öl! sen prommenixade vi hem till adrian där det var en jävla massa trevligt folk. hade världens roligste kväll. sminkade patricius gjorde vi också haha. lite senare kom paddy, jonas oc. åkte hem till paddy och efterfestade där. men usch, sen åkte jag och frida hem till mig. fyfan, snacka om att man mådde som man förtjänade haha. anyway, idag är det äntligen en ny dag och det tackar jag för! idag ska jag bara vara hemma, tvätta och städa lite hade jag tänkt. tack alla för i helgen! v

jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0