awesome helg

haft en helt underbar helg. bara tagit det lugnt och umgåtts med mina nära och kära, helt lovely. i fredags kollade vi på den filmen som gick på femman, vad hette den nu? .. minns inte riktigt, men den var riktigt rolig i alla fall. drack någon öl och så, åt massa chips och godis och hade det mysigt. dock en aning strul för att en viss person inte kan dölja nåånting haha, men jag gillar dig ändå snuttis. i lördags var det asnajs väder, riktigt gott. typ en av dom bästa daganra på länge om jag ska vara helt ärlig. åkte och hyrde film och handlade ostbågar och popcorn, mums! hyrde en hyffsat ny beck, megabra! typ den bästa, den som handlar om gunvald ;p  minns inte vad den heller hette haha. och sen kollade vi på ps. i love you OMFG säger jag bara. jag bölade mig igenom heela filmen och jag skojar inte, från början till slutet.. eller nästan i alla fall, somnade lite innan den var slut. HAHA jag är så jävla rolig. varje kväll så när jag ligger och typ har somnat, så frågar den jag är med "har du somnat?" så säger jag alltid typ "nejdå jag är vaken!!" haha fast jag inte fattar ett skit, så anstränger jag mig väl sådär i en tre sekunder att hålla ögonen öppna sen slocknar jag igen haha, jag älskar mig själv. det gör jag verkligen, speciellt idag! men som sagt, det är utan tvekan den bästa filmen jag sett ever! har ni inte sett den, se den!

<3 we rock the world.

idag blev jag hemkörd av mina favoriter runt halv ett, sprang hem som en jude för att jag skulle hinna in i duschen och allt innan syster m. familj + mormor skulle komma. så när jag kommer hem (anfådd som in i helvete och heelt jävla slut) så säger mamma att dem inte kommer förrän klockan två -.- jag bara jaha det sög så som jag stressat hela morgonen. hoppade i och badadet istället, med ljus och hela skiten.. så mysigt så :) sen kom jenny elin staffan och mormor, och kimme och karro var också här såklart iihi. btw jag vet att du läser karro, och jag måste bara säga att jag älskar er så jävla mycket.. ni är utan tvekan det sötaste paret ever! v i alla fall, vi åt god mat och sen blev det rabarbepaj och vaniljsås, meegagott! hahaha och när vi skulle dra så står jag kimme karro och deras vän attilla utanför i trädgården och mormor pappa och kimme där inne. mormor börjar sakta gå ner för trappan, håller i sig för att inte trilla och så. sen kommer pappa efter och kimme efter honom. det går jävligt sakta tycker kimme så han får damp pch bara skriker ashögt "VAFAN SKYNDA DIG NUDÅ!!" mormor bara vänder sig och och typ "huh? :s :(" HAHA så ser kimme att hon var framför, han menade ju åt pappa. fyfan lätt det roligaste på länge, som vi garvade! körde mormor hem och sen ut till laröd för att droppa av kimme och karro. sen körde jag och pappa någon timme, och det gick superbra! nu är det fan bara teorin kvar, som suuger. men det måste göras! speciellt nu när jag inte har något jobb, det kan väl inte vara såå jävla ansträngande. det klarar jag galant! iihi.

nu tänkte jag försöka leta upp min bok, och hittar jag inte den så är den nog dax för mig att bege mig snart. hittar jag den, så ska jag försöka plugga någon timme innan jag sticker. ni får ha det asnajs, precis som mig! :)

grattis på morsdag bästaste mamma. jag älskar dig fruktansvärt mycket.
hoppas du haft en underbar dag! och du, jag tyckte bordet var asnajs ;) v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0