din förlust

jaha vad ska man säga? vad har hänt? jag har fått sparken från jobb ;p bra jobbat sarah! haha. men känns förjävla skönt om jag nu ska vara helt ärlig. usch vill aldrig mer tillbaka! nu ska jag hitta ett jobb där jag trivs, inte som på etta stället.. att man behövde gå och ha ont i magen flera timmar innan man börja för att man verkligen inte ville dit. att man ens kan behandla människor så som dem gör på det stället är fan hemskt. aja nog om det skitstället! har köpt solkort i af, solat igår och idag. vill egentligen sola imorgon men tror jag får vänta till måndag haha. drack några öl igår, ganska soft faktiskt :) hade en rolig kväll så att säga. men att sola bakis är inget jag rekommenderar, fyförinihelvete! trodde jag skulle dö. ååhå nu är det sol ;D hoppas det blir riktigt najs väder, annars har jag lurat alla för jag trodde det skulle bli typ tjugo grader idag iihi. aja nu ska jag göra en kopp kaffe, äta en bulle och städa lite. sen söka ett jobb jag har hittat sen hoppa in i duschen. fårse vad som händer idag :)

nu skrev staffan nyss att min syster hittat någon jobb till mig, AAAH! megaglad, ska ringa henne NUNU! :D
ha det superduper mina vänner, för det ska jag ha! tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0