fuck me backwards

idag har jag haft en megakass dag. varit sjukt irriterad nästan hela tiden. först när jag vakna för att jag vaknade way too late, skulle fan upp innan klockan tio hade jag lovat mig själv. vaknade halv tolv jej! i alla fall, fixade mig och så. sen gjorde frida mig fett iriterad resten av dagen haha. åt på milano och satt ute i det mysiga vädret och så, awesome! kom hem runt fem, träffade elin och mamma ett litet tag. riktig ångest, hade lovat elin att vi skulle bada med massa skum och sånt mys :( hatar mig själv när jag gör så. när man lovar små barn något så tänker dem på det hela dagen och längtar, medans vi nästan glömmer bort det.. löjligt dumt tycker jag! anyhow, träffade frida igen och stack upp till joel ett tag och softade. kändes riktigt knas att vara i fridas och deras gamla lägenhet igen, där vi alltid alltid hängde.. för tolv år sedan! omfg så länge sen det var. väl hemmis igen färgade jag mitt hår. blev rätt mycket mörkare faktiskt men jag gillar det! inte alls lika skrikit längre. var ju faktiskt lite orange innan också, så ja.. jag är helnöjd!

nu sitter jag här, halvnaken.. nyss badat. med tända ljus och sånt mysigt :) börjar faktiskt vänja mig vid att göra saker ensam nu, kunna njuta av det lite mer.. innan var det bara jobbigt. skönt är det.

neheni nu ska jag se om det finns något bra på tv sen försöka sova, upp tidigt imorgon. in till stan och sola och kanske käka något med t. megasugen på kinamat :) iihi. sleeptight mf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0