FUCK THAT!

Fuck it, I'll get over it! I have to..

Ojojoj vilken helg säger jag bara! Puuh.. Jag ska aldrig mer dricka, ever! Haha undrar hur ofta man säger så.. men denna gången funderar jag verkligen på det, fyfan. Finns inga ord haha. Vi är verkligen sjuka i huvudet! Att man aldrig lär sig..

Aja.. igår jobbade jag, kändes underbart! :) efter det träffade jag Robin och gav han hans sista saker och så. Sen åkte jag hem och bara tog det lugnt, behövdes. Lade mig i sängen runt halv nio igårkväll, och somnade haha! Helt sjukt, sen sov jag till ja.. ca halv elva idag, omg vad det behövdes! Känner mig fortfarande inte riktigt utvilad, detta är så sjukt. I af, softade och gjorde vid mig och så. Träffade Frida, sen gick vi till skolan och hämtade ungarna. Prommenerade hem till syster med Elin, spelade lite spel och hade det mysigt. Sen kom Jenny (hennes hår blev megafint, så jävla avundsjuk) så kollade vi film och snackade lite skit, åt middag och sen prommenerade jag hem. Sitter nu och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan låna lite pengar, men han verkar fan aldrig komma.. fett irriterande! Tänkte gå bort till citygross och handla hårfärg och färga om mitt hår litegrann. Kan dock inte bestämma mig och jag ska byta färg eller inte.. i så fall blir det brunt, men problemet är att jag gillar det rött också.. och alla sa typ att dem gillade det rött, så vafan.. tror jag behåller det så! Fårse fårse.. ;)

Äe jag pallar inte denna känslan alltså.. HELT skum! Lovar.. kan inte beskriva den. Kan inte ens förstå den själv riktigt :s meeegawierd! Get over it Sarah, get over it! Förfan..

BYEFORNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0