godnattmacka

tjaa alla glada xD idag har varit en givande dag tycker jag. försov oss imorse, like always. vaknade en timme to late kan man väl säga. rusade upp ur sängen, borstade tänderna och stack. drog till arbetsförmedlingen och skrev in mig och sånt, ska på möte imorgon kvart över ett. remember sarah, remember! iih. :) sen kom pingu så mös vi lite i stan, träffa huet också.. softade lite med honom och så, sen tog vi bussen mot ättekulla. slutade med att jag gick hem ensam (haha PUSS på daje pinguliten). lagade lite mat och satte mig vid datorn. satt i flera timmar. sökte jobbet som personlig assistent åt den flickan på råå, tio år gammal. hade verkligen blivit superglad om dem ringt mig! och sen tippsade syster mig om att dem sökte personal på gina tricot på famillia i hyllinge. så när jag skulle köra med pappsi innan så passade vi på att åka ut och lämna min ansökan där också. sen körde vi i någon timme, sen droppa jag mig själv på ga. mötte pingu och solade xD asnajs. nu börjar jag faktiskt bli lite brun :)

nu sitter jag här.. försökt fixa lite med bloggen men pallar fan inte mer nu.. tror datorn har fått cpflipp eller något. ska göra en godnattmacka snart tänkte jag, röka en cig och sen försöka sova. upp tidigt imorgon och försöka hinna tvätta lite innan det bär av mot stan. ha det gott mina vänner! kyss och smeÄkkk, v

- j? .. youknow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0