IMORGON ÄR DET FREDAG MOTHERFUCKER! finally.

som jag längtat, äntligen är det torsdag. bara en dag kvar :) wiho! känner mig lite bättre idag. mår en aning bättre än jag gjort under veckans gång..

jag ger upp.. vad ska jag göra liksom? i guess that was it..
idag har jag varit uppe sen klockan sju, hur duktigt är inte det liksom? hade planer på att plugga men blev inte så värst mycket. tror jag satt i ca en kvart. aja bättre än ingenting alls i alla fall. har dock städat lite längre, typ hela övervåningen. så jag känner mig inte helt kass idag! ska egentligen på möte på jobb halv två men tror jag får hoppa det. ska hämta elin på skolan klockan två och innan dess blir inget vettigt sagt på mötet ändå så.. i alla fall, ska dra ner med henne till syrran och softa där tills mammi är färdig med sitt möte så jag kan dra sen. ska iväg och fixa och trixa lite med frida ;)
när du saknar mig så kom ihåg att
det var inte jag som lämnade dig ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0