it's me against the world

 

du hade rätt, jag skulle lyssnat på dig från början.. det har jag insett nu. fan också!

fuck the world, jag orkar inte bry mig längre. alla kan suga röööv!


igår jobbade jag, eftermiddag. städade lite och så sen träffade jag frida, tog det lugnt och kollade roast på berns, fyfan vad roligt det var! sov hos henne inatt, kollade en hyffsat bra film sen somnade jag jävligt skönt.. fyfan vad trött jag var! skulle upp tidigt idag men så blev det ju som vanligt icke. vaknade typ halv tolv, trodde jag fått ett sms från dig men så var det från natalie, aaah ;p haha. antar att jag kan ge upp det hoppet också, lär ju aldrig hända. aja, idag blir det väl dricka några öl för att må en aning bättre sen vin och ostbricka med frida ikväll.

jag är så glad att jag bestämt mig, att jag äntligen fattat att man inte kan lita på någon annan än sig själv! och det natalie ringde och berättade förstärkte det beslutet duktigt mycket!

om du inte tänker finnas i mitt liv, ska fan inte någon annan heller få göra det..
ännu en gång säger jag det, att för mig finns det ingen annan.. v v v v v v v v

i'm stuck.. and i'm not coming anywhere..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0