nattinatti :)

hellu. jag kan inte bestämma mig om jag vill skriva med stora eller små bokstäver, det är riktigt jobbigt. inte för att det spelar så stor roll, men vill inte göra både och. tror det blir små endå.. eller? det är gulligast med små men ser ju kanske lite mer moget och snyggare ut med stora. aja vem fan bryr sig, det får bli små :)

anyhow, träffade aldrig pim idag. stack med pappa för han skulle handla på citygross, så slapp jag låna pengar iihi. hoppas jag, tror han betalte allt. i know, hatar själv att jag är så jävla bortskämd! köpte i alla fall hårspray (dem hade dock inte det vanliga, så fick bli något nytt.. hoppas det är bra, använt samma i tusen år) totteband, klämmor, hårfärg och lite annat smått och gott som behövdes. sen stack jag ut ett tag, träffade flodis och softade lite.. mysigt! :D såg en jättesöt liten gubbe som satt på ramlösa station. han hade suttit där i flera timmar.. hade bara t-shirt på sig och han hade skadat sin hand. tyckte så jävla synd om honom, ingen som hjälpte honom.. han såg så förvirrad ut, aw. aja.. väl hemmis satt mamma uppe och kollade tv, joina henne. åt tonvis med godis, riktigt ont i magen nu. åt även två stycken marsglassar, jävlar vad gott men jävla vad jag ångrar det nu! fyfan. så nu ligger jag i min säng halvnaken, riktigt varm.. känns som jag har feber igen men hoppas verkliigen att jag bara inbillar mig. dör annars! känner mig riktigt ensam, skitjobbigt. funderar på att kolla sista avsnittet av vampire diaries, har försökt undvika det för vill inte att det ska vara sista haha, sjukt ledsamt. men ja, blir väl att kolla det sen försöka sova. eller äe fan, nu såg jag att datorn inte hade alls mycket batteri.. fuck! orkar inte gå ner och hämta sladden:( men å, så är där inget bra på tv.. besluutsåångest! orkar jag?! eller inte!? hm.. näefan, jag ska röka en godnatt-cigg sen sova. imorgon blir det softa med frida :) sov gott mina vänner, nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0