omfg

omfg! som du fuckat upp mitt liv. inget kommer någonsin bli detsamma igen. detta kommer inte sluta brA.

jag hatar musik! HATAR! påminner bara mig om en massa..

vet inte ens vad jag ska skriva.. allt är skit. och det kommer inte bli bättre, någonsin. tvärtom. tyvärr. och allt är pga dig. ännu en gång har du förstört mitt liv. men denna gången är det annorlunda. denna gången är det på riktigt. denna gången vet jag att det inte finns någon mer chans. och jag har accepterat det. och det är det som är problemet. omg alltså.. vilka sjuka saker och herrejävlar vilka sjuka tankar jag har.

om du bara visste..

jag hatar att jag älskar dig så mycket att jag hatar mig själv.
det finns inget kvar som håller mig vid liv, förutom min familj.
men det finns inget som får mig att kämpa för framtiden. du
var min framtid. utan dig, har jag ingen. så jag antar att det
bara är att köra på nu. leva livet och sluta vara rädd. vad är
det värsta som kan hända liksom? ja, just det. det har redan
hänt. så w/e, nu bryr jag mig inte det minsta lilla längre.. om
något. nu är gamla sarah tillbaka.. bra eller dåligt? antagligen
dåligt.. jävligt dåligt! men så går det när alla ens drömmar
tas ifrån en. och jag vet att det inte finns ett skit jag kan göra
åt det endå. så varför ens försöka?  jag kan bara lita på mig
själv, det är en sak som är säker. och från och med nu, lovar
jag mig själv att aldrig någonsin mer lita på någon annan!
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0