this is my hood homie and youre not welcome! i fucking rule the world yo!

yeah! it feels great! idag menar jag detta, jag mår toppen! helt fantastiskt. bortsett från att jag är superduperförkyld då. men annars, ojojoj! och utan en enda jävel, omg trodde aldrig detta skulle vara möjligt. jag sarah svensson, mår bättre än någonsin, all by my self! jag är så sjukt stolt över mig själv så det finns icke. festa? äe skulle inte tro det va. im over it! trött på skiten, trött på människorna. uschuschusch! haha, sry but its true! ;) ni är inte värda ett jävla skit någon av er.. inte i mina ögon anyway. ew spyr av tanken HAH! vaknade för ett litet tag sen och kände bara hur fucking bra allt kändes, så lovely! den enda jag saknar just nu är väl faktiskt dig, men som sagt så lär jag nog göra det ett tag.. men ingen annan, inte en jävel! jag klarar mig så mycket bättre utan er och er jävla skit! odugliga är vad ni är! tråkigt väder idag dock, hade tänkt hitta på något roligt med pappa, bror och hans tjej.. fårse hur det blir med det, något ska vi väl göra :) äta ute någonstanns blirre väl.. skulle grillat egentligen men lär nog inte gå kanon i och med regnet. som sagt, så var jag bara hemmis igår och det var underbart! åt god mat och softade med mamma och pappa hela dagen. och kollade vampire diaries, OMFG säger jag bara! ojojoj gör mig till vampyr! gaah haha. ska faktiskt in och kolla resor nu på datorn, det är så mysigt.. man vill ju bara åka NU! iihi. snackade med familjen igår om vi kanske skulle bila ner till italien eller bulgarien i sommar, tror inte det blir amerika i år. och sen ska vi nog en runda till gotland, aldrig varit där så.. :) nejni ni får ha det toppen, för det ska jag ha! bye.

jag vet att jag inte kan leva med dig, men jag kan inte heller löeva utan dig.. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0